Fable III Understone Quest Pack
Odkryj nowe miasto zbudowane pod ulicami Bowerstone. Znajdziesz w nim nowe domy i stragany do wykupienia oraz przeciwników do pokonania i rozbudowaną zagadkę do rozwiązania. Na koniec zadecydujesz o przyszłości miasta i jego mieszkańców. Dodatkowo bezpłatnie uzyskasz również dwie misje: zawody na strzelnicy dla najemników, gdzie możesz zdobyć nagrody za strzelanie do celu, oraz Koło Nieszczęścia, które pozwala wrócić do rezydencji Łupieżcy i walczyć na jego szalonej arenie.