Fable III Red Setter Dog Potion
Przy pomocy tej mikstury zmienisz swojego wiernego psa rasy collie w setera irlandzkiego. Wystarczy, że podasz ją psu do wypicia, gdy odpoczywa w swoim koszyku w Sanktuarium. Przedmiot ten zostanie dodany do podarunków w Sanktuarium i udostępniony w momencie jego odblokowania w fabule. Przypominamy, że egzemplarze gry Fable III dostępne detalicznie zawierają kod udostępniający tę miksturę — możliwe, że już ją masz.