Fable III Highlander Tattoo Set
Ten nowy zestaw tatuaży pomoże Ci poczuć się jak prawdziwy wojownik z gór. Idealnie nadaje się do szarży w środek walki z okrzykiem wolności na ustach. Przedmiot ten zostanie dodany do podarunków w Sanktuarium i udostępniony w momencie odblokowania tatuaży w fabule. Przypominamy, że egzemplarze gry Fable III dostępne detalicznie zawierają kod udostępniający ten zestaw — możliwe, że już go masz.