Fable III Hair Pack
Niektórzy ludzie lubią wyrażać się poprzez specyficzną mowę lub pieśń. Inni za środek przekazu uważają fryzurę. Oto trzy nowe fryzury, które zapewnią unikatowy wygląd twojej postaci: poskręcane warkoczyki, afro i asymetryczna fryzura pod garnek. Przedmioty te zostaną dodane do podarunków w Sanktuarium i udostępnione w momencie odblokowania ubiorów w fabule.