Fable III Five Star Dog Potion
Szkolenie psa w umiejętnościach walki, wyszukiwania skarbów czy sztuczek to pracochłonne zadanie. Możesz pójść na skróty i pominąć uczenie z książek. Wystarczy, że dasz psu łyczek tej mikstury. Wszystkie jego talenty osiągną maksymalny poziom. Aby użyć mikstury, naciśnij w górę na padzie kierunkowym, kiedy stoisz przodem do psa. Przedmiot ten zostanie dodany do podarunków w Sanktuarium i udostępniony w momencie jego odblokowania w fabule.