Fable III Female Highlander Outfit
Ten nowy strój sprawi, że poczujesz się jak prawdziwa wojowniczka z gór. Idealnie nadaje się do szarży z okrzykiem wolności na ustach. Strój składa się z czepka, karwaszy, butów, gorsetu i kiltu. Przedmioty te zostaną dodane do podarunków w Sanktuarium i udostępnione w momencie odblokowania ubiorów w fabule. Przypominamy, że egzemplarze gry Fable III dostępne detalicznie zawierają kod udostępniający ten strój — możliwe, że już go masz.