Fable III Dog Outfit
Pies jest najlepszym przyjacielem człowieka. Zawsze możesz na niego liczyć. Może czas odwdzięczyć się za jego lojalność? Teraz możesz przywdziać strój psa, nadając bardziej czworonożny charakter grze Fable III. Strój składa się z maski, kombinezonu oraz przednich i tylnich łap. Przedmioty te zostaną dodane do podarunków w Sanktuarium i udostępnione w momencie odblokowania ubiorów w fabule.