Fable III Dog Breed Set
Przy pomocy tych mikstur zmienisz swojego wiernego psa w pudla, dobermana lub owczarka alzackiego. Wystarczy, że podasz ją psu do wypicia, gdy odpoczywa w swoim koszyku w Sanktuarium. Przedmiot ten zostanie dodany do podarunków w Sanktuarium i udostępniony w momencie jego odblokowania w fabule.