Fable: edycja premium
Zamów Fable w przedsprzedaży i otrzymaj pakiet przedsprzedażowy zawierający nie do końca bohaterskie przebranie kurczaka oraz zestaw czarujących podarunków w grze: bukiet polnych kwiatów, zabawkowego kurczaka oraz koszyk z bułeczkami i marmoladą. Wykorzystaj je, by zbudować swoją reputację i wpłynąć na to, jak Albion widzi twoją postać*. Edycja premium Fable zawiera pełną wersję gry wraz ze wczesnym dostępem na 5 dni przed premierą oraz pakietem edycji premium (zawierającym „Imponującą zbroję”, „Zbroję drania” oraz podarunki w grze), cyfrowy artbook i ścieżkę dźwiękową Fable, a także dodatek Fable: Zakon Bohaterów, który ukaże się po premierze. Wybierz swoją ścieżkę bohatera we wciągającej grze RPG akcji z otwartym światem, w której każda decyzja zmienia bieg historii, reputacja jest wszystkim, a bajkowe zakończenia nie są gwarantowane. NOWY POCZĄTEK LEGENDARNEJ SERII Fable powraca w nowej wersji kultowej serii. Jako pierwszy Bohater swego pokolenia ruszysz na wyprawę w żyjącym świecie Albionu, pełnym niezwykłych postaci, czarnego humoru i kurczaków... wielu, wielu kurczaków. To nie nostalgia – to nowy początek w pięknym, pełnym życia otwartym świecie. WYBIERZ ŚCIEŻKĘ BOHATERA Dostosuj wygląd swojej postaci i stań do walki, dzierżąc potężną broń białą, dystansową i magiczną. Pokonuj bandytów, bestie i potwory – zarówno nowych wrogów, jak i klasyczne hobliny, wilkołaki i trolle. Twoja reputacja rośnie wraz z twoją mocą. STWÓRZ NIEZWYKŁE ŻYCIE Poza walką będziesz na różne sposoby decydować, kim w pełnym możliwości świecie jest twoja postać. Postaw na gromadzenie nieruchomości lub zajmij się kowalstwem, rozkochaj w sobie miejscowego (albo kilku), spłodź kilkoro dzieci i obserwuj, jak niosą się wieści o twoich czynach. Bohater jest trochę jak celebryta... gdyby celebryci nosili miecze, a czasami walczyli z wielkimi, ziejącymi ogniem kurczakami. TWOJE WYBORY ODMIENIĄ LOSY ŚWIATA W Albionie reputacja jest wszystkim. Twoje szlachetne i niecne uczynki będą inaczej odbierane przez każdego mieszkańca, a nawet zmienią otaczający cię świat. Czyja opinia liczy się dla ciebie najbardziej? Ty wybierzesz... a potem poniesiesz konsekwencje. Do ciebie należy decyzja, na czym polega prawdziwe bohaterstwo. Bajkowe zakończenie nie jest gwarantowane. *Oferta przedsprzedażowa kończy się w dniu oficjalnej premiery. Limit: 1 sztuka na osobę/konto.