Extra Mystery Pack
"Extra Mystery Pack" to ekscytujące rozszerzenie zaprojektowane, aby zwiększyć twoje wrażenia z gry. Zawiera on pięć dodatkowych poziomów gry, z których każdy został starannie opracowany, aby oferować nowe wyzwania i tajemnice do rozwikłania.