Explosive Jake
Pomóż szkielecikowi utorować wybuchami drogę ucieczki z ciemnego lochu bez wysadzenia się samemu. Explosive Jake — klasyczna gra zręcznościowa. Nie tylko ludzie boją się ciemnych i głębokich lochów. Nasz bohater to szkielecik z niezdrową skłonnością do wybuchów, który próbuje uciec z niebezpiecznych zamkowych lochów. Pomóż mu uniknąć wrogów i utorować wybuchami drogę ucieczki. Co my tu mamy? 40 poziomów... - Dynamitu - Wybuchów - Nikczemnych rycerzy - Uroczych szkieletów - Czarujących szczurów - Śmiercionośnych pułapek - I jeszcze więcej dynamitu i wybuchów!