Explorer's Pack
Explorer's Pack daje ci niepowtarzalną możliwość stworzenia postaci z dowolnego sojuszu, a także zawiera wyjątkowego chowańca oraz dodatkowe mapy skarbów, które doprowadzą cię do bogactwa. Powodzenia!