Expert Level Skirmishes
Rozpaczliwe wołanie o pomoc dobiega z linii frontu. Squad E odpowiada na wezwanie. Sześć różnych pól bitewnych. Na każdym zacięta walka o przetrwanie. Czyżby elitarny Squad E miał wreszcie zostać pokonany? Misję można rozegrać po ukończeniu rozdziału 18. głównej historii. Aby uzyskać dostęp do misji, przejdź do: Book Mode > Menu > Extra Stories (Tryb książki > Menu > Dodatkowe historie).