Expeditions: A MudRunner Game - Pioneer Pack (Windows)
Rzuć sobie wyzwanie w dziczy z 4 unikalnymi wariantami ciężarówek: Step310E SE, Don 71 SE, Loadstar 1700 SE i Actaeon SE. Każda z ciężarówek ma względem swoich pierwowzorów odmienną charakterystykę stanowiącą idealne dopełnienie twojego stylu. Pakiet Pioneer Pack jest również częścią wydania Supreme Edition gry Expeditions: A MudRunner game.