Expeditions: A MudRunner Game - Ford Dual Pack (Windows)
Zestaw „Ford Dual Pack” doda twojemu garażowi w Expeditions czystej amerykańskiej mocy w postaci dwóch legendarnych bestii, którymi są Ford F-150 Raptor R oraz Ford F-450 Super Duty. Ford F-150 Raptor R, najpotężniejszy jak dotychczas spośród modeli F-150 Raptora, został zbudowany po to, aby z łatwością wytrzymać nawet najtrudniejsze pustynne warunki. Dzięki swojej niewiarygodnej wytrzymałości w zakresie jazdy terenowej oraz precyzyjnemu manewrowaniu ta ciężarówka ma wszystko, czego potrzeba, aby eksplorować nieznane terytoria i wrócić bez szwanku do domu. Jeżeli z kolei stawiasz na wytrzymałość, twoim wyborem na dalekie ekspedycje w odległe rejony powinien być Ford F-450 Super Duty. Za sprawą niesamowitej przyczepności, ogromnej pojemności zbiornika oraz silnika, który nigdy się nie poddaje, jest w stanie pokonać drogę do samego piekła i z powrotem – niezależnie od tego, jak głęboko w dzikie ostępy ośmielisz się wyruszyć. Ten dodatek DLC nie jest dołączony do przepustki „Year 1 Pass”.