Expeditions: A MudRunner Game - Cotco Canyon (Windows)
Poszerz flotę pojazdów o Cotco Canyon! Cotco Canyon to połączenie dużego baku i potężnego silnika oraz niezawodny towarzysz w dziczy, umożliwiający wyruszenie w najbardziej niegościnne miejsca. Ten pojazd rozpoznawczy wchodzi w skład przepustki Year 1 Pass oraz wydań Year 1 Edition i Supreme Edition gry Expeditions: a A MudRunner game i jest dostępny bezpośrednio po zakupie.