Executive Privilege Pack
Nie pozwalasz, aby ktokolwiek mówił Ci, co masz robić, więc dla nas też nie rób wyjątku. Pakiet Executive Privilege kładzie kres kontrolom i bilansom, dając Ci władzę nad światem gry Saints Row IV. Podstępem utoruj sobie drogę do pyrrusowego zwycięstwa!