Eville - Wolf Pack
Towarzysz czeka na ciebie, więc czym prędzej dołącz do wilczej watahy! Pakiet Wilka zawiera 4 wilki: z białą, czarną, brązową i czerwono-brązową sierścią, każdy w innym stylu. Więc nie czekaj i już teraz adoptuj oswojonego Wilka z Lodowej Jamy, aby w duecie dumnie kroczyć ścieżkami Eville! Twój towarzysz będzie wiernie podążał za tobą w ciągu dnia, a w nocy będzie cię strzegł przy ognisku. I choć obecność wilka może dawać złudzenie bezpieczeństwa, mimo to sugerujemy spanie z jednym okiem otwartym. Nie przysługują refundacje.