Eville - Mr. Peterson Character
Ostatnimi czasy wieś Eville stała się jakby… bardziej podejrzana, nieprawdaż? Kto wie, jakie... mroczne sekrety skrywa nasz nowy… sąsiad? Wciel się w rolę Mr. Petersona, postaci znanej z popularnej serii „Hello Neighbor”, i baw się jak najpodlej w Eville!