Eville - Kaif Pack
Stań się Kaifem, tułaczem solnych pustkowi, który przybywa z daleka, aby siać chaos z nutą soli. „Pakiet Kaifa — Tułacza Solnych Pustkowi” zawiera cały zestaw różnych przedmiotów kosmetycznych do użytku w grze „Eville”. Awatar: Kaif Zawiera skórkę z kapturem jak i bez kaptura. Przedmiot na plecy: Solna laska Ta laska kanalizuje tajemną energię soli. Dodatek: Solniczka Ta tajemnicza solniczka zawiera słone łzy tych, którzy starali się za mocno. Ekran ładowania: Grafika koncepcyjna Kaifa Wyobrażenie soli. Nie przysługują zwroty.