Eville: Frost Golem Pack
Wciel się w postać jednego z potężnych Lodowych Golemów, będących starożytnymi mieszkańcami Mroźnej Tundry. W skład zestawu kosmetycznego wchodzi kilka pozycji: Awatar: Lodowy Golem Golemy te mieszkają w Mroźnej Tundrze, nieopodal Lodowej Jamy. Choć stronią od towarzystwa, stanowią jednak spore zagrożenie, jeśli się do nich zbliżysz. Ich historia jest owiana mgłą tajemnicy, gdyż zaledwie garść golemów zdołała przetrwać. Przedmiot na plecy: Maczuga z lodowego kryształu Kiedyś była zwykłą pałką, ale sama obecność Lodowego Golema nadała jej umiejętności mrożących. Dodatek: Starożytna maska mrozu Maska stanowi katalizator energii, za pomocą której można stworzyć Lodowego Golema. Gdy ten już przeminie, maska jest w stanie utworzyć nowego. Obraz: Zaprzyjaźnianie się Tworzenie swojego własnego bałwana. Ekran ładowania: Lodowy Golem Lodowy Golem przemierza okolice gór w pobliżu Bezdźwięcznego Lasu. Nie podlega zwrotowi kosztów.