Evil Empire
Czy odważysz się pomóc Iwanowi w walce przeciwko rosnącej potędze? Więc kup dodatek EVIL EMPIRE, aby poszerzyć grę TOY SOLDIERS: COLD WAR. Wkrocz do akcji jako Armia Rosyjska w nowej kampanii dla jednego gracza! Czekają na Ciebie: nowa mini-gra, tryb przetrwania: Trauma, zapora: Laser Orbitalny oraz mapy do trybu wieloosobowego i trybu przetrwania, gotowe do gry kooperacyjnej! Zdobądź trzy nowe osiągnięcia warte 50 punktów i poczuj prawdziwą sowiecką atmosferę!