Even the Ocean
Skromy Technik elektrowni w mieście Whiteforge, Aliph, odkrywa po rutynowej podróży konserwacyjnej, że jej świat jest wywrócony do góry nogami. Teraz, pracując bezpośrednio z burmistrzem Biggsem, aby zmierzyć się z nieznanym zagrożeniem, Aliph musi nawigować po jej nowo odkrytej potędze i wpływach, aby uratować miasto. Tożsamości Alipha, kwestie środowiskowe i losy świata zależą od równowagi Światła i Ciemności. Cechy: * Wykorzystuj zarówno jasną, jak i ciemną energię do pokonywania różnych przeszkód i stabilizowania miasta. * Poznaj nowych przyjaciół, sojuszników i tajemniczych podróżników. * Poznaj piękną i dziwną geografię różnych miejsc otaczających miasto Whiteforge. * Konfigurowalne poziomy trudności i styl gry. Wybierz pomiędzy pełną rozgrywką, tylko opowieścią lub tylko rozgrywką dla zapewnienia sobie wyjątkowych wrażeń.