Europa Universalis IV: Dharma
Region o bogatej historii i kulturze. Przyniesie fortunę imperium, które przejmie kontrolę nad jego handlem. Uzyskanie dostępu do terytorium i bogactw Indii będzie wymagać zarówno dyplomatycznego taktu, jak i znacznej siły wojskowej. Kto zwycięży, a kto pójdzie z torbami w tej intrygującej rozgrywce toczonej na największym targowisku świata? Dodatek Dharma stworzy wiele okazji do bitew o kontrolę nad handlem i terytorium Indii. Jego celem jest ponadto zapewnienie graczom więcej pokojowych możliwości w mniej burzliwych okresach pomiędzy intensywnymi potyczkami o większą władzę. Niektóre cechy dodatku Europa Universalis IV: Dharma: Rząd na miarę Twoich oczekiwań: Odblokuj dostęp do reform określających sposób zarządzania Twoim królestwem lub republiką, uzyskując darmowe zasady ustrojowe i zwiększając wpływy niektórych stanów społecznych. Przeprojektowany system polityczny: Zasady polityczne otrzymują nowy wygląd w ramach darmowej aktualizacji, dodatek Dharma wprowadza jednak szereg dodatkowych elementów, dzięki którym ten system stanie się jeszcze atrakcyjniejszy. Inwestycje kompanii handlowych: Ulepszaj i rozbudowuj prowincje powiązane z Twoimi kompaniami handlowymi, zapewniając korzyści europejskim władcom oraz sąsiednim narodom indyjskim. Nowy rząd Kozaków: Ekskluzywna funkcja dla posiadaczy rozszerzenia poświęconego Kozakom. Nowe drzewa misji indyjskich: Wyjątkowe ścieżki misji przeznaczone dla najważniejszych sułtanatów i królestw Indii. Nowe indyjskie stany społeczne: Wraz z aktualizacjami systemu stanów społecznych Indie otrzymują pięć nowych kast. Wynieś braminów do władzy, aby ograniczyć dławiące prowincje niepokoje lub wprowadź rządy kasty dźinistów w celu zwiększenia zysków przy jednoczesnej redukcji zasobów ludzkich... Premie dla Wielkich Mogołów za nowe kultury: Imperium Wielkich Mogołów może z łatwością wchłaniać i dostosowywać nowo podbite kultury. Kompanie kolonialne: Europejczycy mogą tworzyć zalążki kolonialnego handlu, wykupując prawa dostępu do afrykańskich i azjatyckich stref wymiany, o ile zdołają do siebie przekonać miejscowych władców. Ulepszenia ośrodków handlu: Inwestuj w ulepszenia swoich placówek handlowych. I wiele więcej, w tym: Nowe sposoby na tłumienie buntów, pora monsunowa, nowe role dla kolonistów w rozwoju poza koloniami, pogardliwe zniewagi, drużyny wieloosobowe, nowe elementy szaty graficznej oraz szereg nowych osiągnięć.