Escape First 2
Escape First 2 to gra logiczna typu escape room! Zawiera 3 różnych escape roomów, w które możesz grać! The Rooms Psycho Circus Cont. Udało Ci się uciec z siedziby klauna, ale to nie koniec. Naprawdę myślałeś(-aś), że ucieczka będzie tak łatwa? Przedstawienie musi trwać dalej, a Ty jesteś eksponatem! Myśl i działaj szybko, aby uciec z cyrku, bowiem wszyscy wiemy, że klauni nie lubią, gdy ktoś dotyka ich rzeczy! The Torture Chamber Średniowieczny loch pełen przyrządów do tortur, więziennych klatek i z paroma pozostałymi przy życiu więźniami. Słysząc krzyki z pokoju obok, wiesz, że nie zostało Ci wiele czasu, aż strażnicy przyjdą także po Ciebie. Drzwi są zamknięte – czy jest jakieś inne wyjście? Behind the Scenes Podczas wizyty w Fabryce Escape Roomów tracisz przytomność i budzisz się w łazience. Jest jednak jedna rzecz w tym pomieszczeniu, która nie wydaje się normalna – nie ma ono drzwi ani okien! Jak się tu znalazłeś(-aś) i co ważniejsze – jak w ogóle się stąd wydostaniesz?