Escape 2088
Escape 2008 to oldschoolowa gra typu escape room – wskaż i kliknij z nowoczesną grafiką 3D! Zbadaj futurystyczne środowisko i użyj swoich umiejętności rozwiązywania problemów, żeby się uwolnić!