Escalation: Pack 2 [EN]
UWAGA: Tylko dla angielskiej wersji gry Black Ops. Eskalacja to 5 nowych map: 4 mapy do gry wieloosobowej oraz mapa zombie z nowymi postaciami. "Hotel" to starcie na dachu luksusowego hotelu-kasyna na Kubie, na mapie "Convoy" toczy się walka w bliskim kontakcie w pobliżu zaatakowanego amerykańskiego konwoju wojskowego, "Zoo" to dzikie harce w opuszczonym radzieckim zoo, a "Stockpile" - rosyjskie gospodarstwo na odludziu, gdzie kryje się tajny kompleks militarny. W "Call of the Dead" pojawia się szereg gwiazd horrorów walczących z zombie na odległej syberyjskiej wyspie.