Erosion
Watażka porwał twoją córkę i umieścił ją w tajemniczym, żyjącym Filarze, który zniekształca czas. Odzyskasz ją, ale jest pewien haczyk. Gdy giniesz, czas przeskakuje o dekadę do przodu, zmieniając świat wokół ciebie i postarzając twoje dziecko. PRZEŻYJ KAŻDĄ MOŻLIWĄ PRZYSZŁOŚĆ Giniesz w podziemiach? Obudzisz się dziesięć lat później. Spokojna niegdyś farma stała się siedzibą kultu Wielkiego Przedwiecznego Kura. Właściciel sklepu, który otrzymał od ciebie pomoc, stworzył imperium. Konsekwencje twoich wyborów ujawnią się po latach, odmieniając frakcje, mieszkańców oraz całe regiony. Gdy już zapanujesz nad czasem, zmienisz każdą możliwą przyszłość. ODKRYWAJ OTWARTY ŚWIAT Odkryj ogromne pustkowia, na których możesz dołączyć do sekty, ukraść stylową brykę i przepuścić cały swój ciężko zarobiony cheddar w Al Cashino. Szukaj zagrzebanych w piasku stworzeń, zostań łowcą nagród, sprawdź, jak poradzisz sobie w pojedynkach, albo ścigaj się ciężarówkami przez solne równiny. Wykonuj zadania, by odblokować stałe ulepszenia i zmienić przyszłość. MNÓSTWO SPOSOBÓW NA ROZWAŁKĘ Zbieraj dziesiątki rodzajów oręża z rytualnych mis, które czerpią moc z twojej krwi – od samonaprowadzających, inteligentnych broni po legendarnego Hebanowego Kura, który strzela jajkami. Eksperymentuj z ponad setką umiejętności i modyfikatorów, by tworzyć absurdalne synergie. Poprowadź do boju armię kotów. Wykorzystaj działka orbitalne. Sklonuj się. Możliwości są nieograniczone. ZNISZCZ WSZYSTKO Środowisko jest stworzone z wokseli, które można niszczyć, więc osłony są tymczasowe, a przypadkowe straty – pewne. Wysadzaj ściany, zmieniaj lokacje w sterty gruzu i przewróć stół do pokera! Oparty na fizyce system zniszczeń i rozgrywka typu „piekło pocisków” tworzą razem cudowny chaos.