Episode Pack IV
Aby skorzystać z zawartości, postać musi być na 30. poziomie i mieć co najmniej 113 punktów Combat Rating. Episode Pack IV zawiera odcinki 15-26 DCUO, a także wiele godzin nowych przygód w trybie wieloosobowym i solowym, więcej punktów Skill Points, kolekcje oraz doskonały sprzęt, którego nie można znaleźć w podstawowej grze. Zdobądź wszystkie dwanaście odcinków po obniżonej cenie! Cała zawartość tego zestawu jest darmowa dla posiadaczy kont członkowskich.