Episode 2
Do twoich misji dodane zostaną trzy nowe odcinki – „Iron Wall”, „A Town of Memories” oraz „The Nameless Ones”. *Produkt ten znajduje się w zestawie wszystkich odcinków, który zawiera wszystkie 9 odcinków. Prosimy uważać, aby nie dokonać zakupu tego samego produktu.