Episode 1
Do twoich misji dodane zostaną trzy nowe odcinki – „A Soldier's Duty”, „An Upright Person” oraz „Earning the Wings”. *Produkt ten znajduje się w zestawie wszystkich odcinków, który zawiera wszystkie 9 odcinków. Prosimy uważać, aby nie dokonać zakupu tego samego produktu.