Epic Empire
Przygotuj się na grę w stylu tower defense w Epic Empire! Czy odpowiesz na wezwanie, by bronić królestwa i stać się legendarnym bohaterem, którego tak bardzo potrzebuje? Kontroluj różnorodnych potężnych bohaterów i strategiczne wieże, by pokonać siły zła i chronić tron! Przejmij kontrolę nad bohaterami takimi jak potężny ninja Kamui, czarodziejka Halani, legendarny Feniks i inni tajemniczy bohaterowie. Używaj łuczników, piechoty, wież magicznych i kamiennych golemów, by odpierać fale goblinów, ogrów i innych stworzeń. Wyrusz w epicką podróż przez światy: Królestwo Lodu, Strefę Czarnej Magii, podziemne tunele i krainę zaczarowanych kwiatów. W każdym świecie zmierzysz się z trudnymi wyzwaniami, walcząc o odzyskanie terytoriów zdobytych przez wroga. Ulepszaj swoich bohaterów za pomocą run i przedmiotów mocy, by ujawnić ich prawdziwy potencjał. Bierz udział w turniejach, aby udowodnić swoje umiejętności w tower defense i zdobywać wspaniałe nagrody. Funkcje Epic Empire: ★ System zwierzaków – awansuj swoich bohaterów, by odblokować zwierzęta wspomagające w walce. ★ System run – ulepszaj swoich bohaterów runami i wzmocnieniami. Potężni bohaterowie – 11 bohaterów z umiejętnościami do walki z wrogami. Kontroluj trzech bohaterów naraz, by chronić królestwo i pokonać przeciwników. Cztery typy wież – ulepszane wieże: Kamienny Golem, Łucznicy, Piechota i Władca Magii. Wiele światów i krain – każda z innymi typami wież i strategiami. Turnieje – udowodnij swoje umiejętności w tower defense i zdobądź tytuł Tytana oraz nagrody. Różnorodni przeciwnicy – umiejętności wrogów stanowią ekscytujące wyzwanie. ★ Wysokiej jakości grafika – oszałamiające efekty wizualne i animacje postaci. ★ Walki z bossami – zmierz się z takimi przeciwnikami jak Król Orków czy Gitrog. Zastosuj strategię i poprowadź bohaterów do zwycięstwa nad hordami wrogów. Przygotuj się do obrony zamku i królestwa przed siłami zła i dołącz do globalnej społeczności graczy, prezentując swoje umiejętności w Epic Empire – Tower Defense!