Enter The Gungeon
Enter the Gungeon przedstawia bandę narwańców, którzy przemierzają lochy strzelając, zbierając łupy, robiąc uniki i przewroty. Ich celem jest osobiste odkupienie poprzez znalezienie największego skarbu - spluwy, która może zabić przeszłość.