Enter the Dominatrix
Jeśli masz już zawartość Season Pass, NIE kupuj tego dodatku, by nie zapłacić ponownie. W pakiecie Enter the Dominatrix poznasz szaloną oryginalną wizję z niewydanego dodatku do SR3. Na czele Steelport staje Dominatrix i tylko Święci mogą powstrzymać ją przed zamknięciem wszystkich w wirtualnym więzieniu! Poznasz zakulisowy komentarz i zobaczysz powrót niektórych kultowych postaci.