Enlisted - SVD-30 Squad
W skład pakietu wchodzą: – drużyna premium uzbrojona w karabin półautomatyczny Diegtiariowa z roku 1930 i składająca się z czterech radiowców poziomu 4 oraz jednego inżyniera, – radiowcy mogą wzywać wsparcie artyleryjskie w postaci rakiet, – 200 szt. złota. SVD-30 to karabin półautomatyczny opracowany przez Diegtiariowa w roku 1930. Został wyprodukowany w ograniczonym nakładzie jako ulepszenie modelu z roku 1926. Ten wariant posiada kilka modyfikacji: jest lżejszy, mechanizm bezpieczeństwa jest mniej zawodny, wzmocniono wyrzutnik, a do tego zwiększono zasięg widzenia. Karabin wyposażono w celownik optyczny zamontowany na lewo od komory zamkowej. SVD-30 używa amunicji kalibru 7,62 mm, a jego magazynek mieści 5 naboi. To idealna broń do zadań bojowych wymagających wydajności i niezawodności na dużych dystansach.