Enlisted - STG 45(M) Squad
Zestaw zawiera: - Drużyna premium złożona z czterech szturmowców i jednego inżyniera, uzbrojona w karabiny automatyczne STG 45(M) (Era V, Niemcy); - 300 Złota. Kupując ten zestaw, otrzymasz oddział premium 32 Dywizji Grenadierów 88 Pułku Grenadierów sił Wehrmachtu w kampanii berlińskiej. Oddział składa się z 4 żołnierzy klasy „Szturmowiec” i 1 żołnierza klasy „Inżynier” wyposażonych w STG 45(M) - karabiny szturmowe z łożyskiem tocznym o opóźnionym działaniu. Uwaga! Unikatowa broń z zestawu jest dostępna tylko dla wyznaczonego oddziału.