Enlisted - Sd.Kfz. 251/1 Squad
W skład pakietu wchodzą: – Drużyna składająca się z 6 członków na 4 poziomie, w tym z kierowcy transportera opancerzonego premium. – Transporter opancerzony Sd.Kfz. 251/1 premium. – 200 szt. złota. Sd.Kfz. 251/1 to niemiecki półgąsienicowy transporter opancerzony, który stanowił kluczowy element taktyki i strategii Wehrmachtu podczas II wojny światowej. Służył do transportowania piechoty, ewakuowania rannych, a także zapewniał wsparcie ogniowe. Transporter wyposażono w karabin maszynowy MG 42 na 3000 strzałów do skutecznego ostrzeliwania pozycji wroga. Czas przeładowania wynosi 8 s. Maksymalna prędkość Sd.Kfz 251/1 to 56 km/h. Silnik o mocy 100 HP i 3000 obr/min zapewnia transporterowi opancerzonemu niezbędną sterowność i stabilność. – Transporter opancerzony może służyć za punkt zbiórki dla całej drużyny. – Gracze mogą samodzielnie wybrać broń dla każdego żołnierza w drużynie. – Transporter umożliwia transport żołnierzy sprzymierzonych drużyn. Sd.Kfz. 251/1 pomieści maksymalnie 16 żołnierzy.