Enlisted - Pz.Sfl.Ic Squad
W skład pakietu wchodzą: - Czołg premium Pz.Sfl. Ic - Drużyna premium składająca się z 3 czołgistów poziomu 4. - 200 szt. złota Pz.Sfl. Ic to eksperymentalna, niemiecka haubica samobieżna do zwalczania czołgów opracowana podczas II wojny światowej. Konstrukcja miała w założeniu zastąpić przestarzały niszczyciel czołgów Panzerjäger I. Pojazd oparto na podwoziu VK 9.01, na którym umieszczono wieżyczkę armatnią Pak38 50 mm z dwoma stanowiskami. Magazyn amunicji mieścił 40 pocisków armatnich. Za sprawą silnika o mocy 200 KM czołg Pz.Sfl. Ic wyróżniał się zwrotnością i szybkością, rozwijając prędkości przekraczające nawet 55 km/h. Wysoka mobilność czołgu umożliwiała wykonywanie ostrych skrętów, szybką zmianę kierunku jazdy i odpieranie ataków wroga. Powstały jedynie dwa prototypy, które wysłano na front wschodni w celu przetestowania w warunkach bojowych.