Enlisted - MG 42 early Squad
Zestaw zawiera: - Oddział premium, składający się z trzech fizylierów i dwóch inżynierów, uzbrojony we wczesne karabiny maszynowe MG 42 (4 miejsce, Niemcy) - Inżynierowie z tego oddziału potrafią budować gniazda ciężkich karabinów maszynowych - 300 Złota Kupując ten zestaw, nabędziesz oddział premium 2 Dywizji Pancernej 4 Pułku Grenadierów Pancernych dla sił Wermachtu w kampanii moskiewskiej. Dywizja została sformowana w sierpniu 1939 roku. Brała udział w inwazji na Polskę, inwazji na Grecję i operacji Barbarossa. Od września 1941 roku dywizja znajduje się na czele operacji Tajfun mającej na celu zdobycie Moskwy. Oddział składa się z 3 żołnierzy klasy "Fizylier", wyposażonych we wczesne karabiny maszynowe MG 42 (unikalna broń, która jest dostępna tylko dla tego oddziału) oraz 2 żołnierzy klasy "Inżynier". Inżynierowie z tego oddziału są w stanie zbudować nowy typ obiektu - ciężkie karabiny maszynowe.