Enlisted - M26 T99 Squad
W skład pakietu wchodzą: - Czołg premium – M26 T99 (ranga 5, USA) - Załoga premium składająca się z 5 czołgistów na 4 poziomie - 400 sztuk złota M26 T99 to eksperymentalna modyfikacja amerykańskiego czołgu M26 Pershing, którą zaprojektowano w celu zwiększenia siły ognia poprzez instalację systemu rakietowego T99. Nowy model rozważano jako potencjalnego następcę czołgu M4 Sherman wyposażonego w wyrzutnię rakiet T34 Calliope. M26 T99 sprawdza się podczas różnych zadań bojowych, między innymi do ostrzału zaporowego ufortyfikowanych pozycji, niszczenia wrogich pojazdów i wsparcia piechoty na polu bitwy. Czołg ten wyposażono w system T99 z rakietami M8 kalibru 114 mm (łącznie 44 rakiety) w dodatku do standardowego uzbrojenia: działa M3 kalibru 90 mm z 70 pociskami, ciężkiego karabinu maszynowego M2HB kalibru 12,7 mm z 600 pociskami i karabinu maszynowego M1919A4 kalibru 7,62 mm z 5000 pocisków.