Enlisted - Krieghoff FG Squad
Zestaw zawiera: - Oddział premium, składający się z sześciu spadochroniarzy, uzbrojonych w karabiny automatyczne Krieghoff FG (Era V, Niemcy); - 400 Złota; Dywizja została sformowana pod Amiens zaraz po lądowaniu aliantów w Normandii. Sformowane jednostki, jako część 15 Armii Grupy Armii "B", zostały natychmiast wysłane na front w celu odparcia ofensywy aliantów. Krieghoff FG to eksperymentalny model lekkiej wielozadaniowej broni palnej przeznaczonej do użytku przez wojska powietrznodesantowe, przedstawiony do testów wraz z FG 42.