Enlisted - Ersatz M10 Squad
W skład pakietu wchodzą: Czołg premium Ersatz M10 Drużyna premium 5 czołgistów poziomu 4 400 szt. złota Ersatz M10 to niemiecki czołgi średni okresu II wojny światowej, będący wersją G czołgu Panther naśladującą amerykański niszczyciel czołgów M10. Konstrukcja czołgu charakteryzowała się brakiem wieżyczki dowódcy oraz wieloma płytami na kadłubie, które znacznie podnosiły jego wytrzymałość. Uzbrojenie stanowiło 75-mm działo KwK42 oraz 82 sztuki amunicji na pokładzie, a także karabin maszynowy MG34 kalibru 7,92 z 3000 szt. naboi w celu zwalczania piechoty i celów lekko opancerzony. Ersatz M10 cechował się wysoką zwrotnością i zdolnością pokonywania przeszkód i trudnego terenu. Pojazd rozwijał prędkość 45 km/h, zapewniając taktyczną elastyczność i zdolność szybkiej odpowiedzi na zmieniające się warunki na polu bitwy.