Enlisted - AS-44 Squad
Zestaw zawiera: - Drużyna premium, złożona z czterech szturmowców i jednego inżyniera, uzbrojona w karabiny automatyczne AS-44 (ZSRR, 5 Era) - 300 Złota Kupując ten zestaw, otrzymasz oddział premium 32 Dywizji Grenadierów 88 Pułku Grenadierów sił Wehrmachtu w kampanii berlińskiej. Oddział składa się z 4 żołnierzy klasy „Szturmowiec” i 1 żołnierza klasy „Inżynier” wyposażonych w AS-44 - prototyp broni automatycznej na nabój pośredni zaprojektowany pod kierownictwem Simonov S.G. Zakładano, że taka broń będzie mogła pełnić funkcje zarówno pistoletu podwodnego, jak i lekkiego karabinu maszynowego. Uwaga! Unikatowa broń z zestawu jest dostępna tylko dla wyznaczonego oddziału.