Endurance: Space Action
Endurance: Space Action to pikselowa strzelanka z widokiem z góry na dół, w klimacie oldskulowego retro. Opowiada historię badacza na statku kosmicznym Endurance, gdzie pewnego dnia wszyscy członkowie załogi zostali zarażeni i oszaleli. Twoim celem jest przetrwanie na tym statku kosmicznym i dowiedzieć się, co stało się z załogą, jak ta choroba rozprzestrzeniła się wokół tego statku, a także uratować przyjaciół, którzy wpadli w kłopoty. Będziesz walczył ze swoimi byłymi współpracownikami, ponieważ oni chcą twojej śmierci teraz, będziesz pomagał swoim przyjaciołom, którzy nadal są zdrowi i nie mają jeszcze infekcji.