Endless Space 2: Untold Tales
21 zadań pomniejszych frakcji pomoże ci lepiej zrozumieć swoich poddanych, wesprzeć ich w przezwyciężaniu codziennych problemów i rozwiązywać tajemnicze zagadki. Zapoznaj się z czterema nowymi pomniejszymi frakcjami, zwłaszcza ze znanymi z pierwszej części Endless Space Siewcami, a także całkiem nową rasą Sefaloros, wybraną przez społeczność na GAMES2GETHER. W Akademii znajdziesz cztery nowe postacie, które możesz rekrutować jako bohaterów – każda z nich pochodzi z jednej z nowych frakcji.