Endless Space 2: the Vaulters.
W dodatku znajdziesz jedną z najpopularniejszych frakcji z uniwersum Endless: Podziemnych. Po wydarzeniach z Endless Legend, ta uparta i wytrzymała rasa opuściła swoją umierającą planetę Aurigę w poszukiwaniu nowego domu, w którym mogłaby stworzyć swoją przyszłość.