Endless Space 2: Penumbra
Mroczny Chór przemierza kosmos od zarania dziejów, w milczeniu obserwując nieszczęścia wszechświata. Gdy w końcu usłyszał krzyk agonii galaktyki Endless, postanowił pospieszyć cierpiącym z pomocą. Przez całą grę Mroczny Chór posiada tylko jeden ukryty system. Frakcja ta może jednak rozszerzać swoje wpływy i zasilać swoją ekonomię, budując bezimienne sanktuaria w neutralnych lub wrogich systemach. Mroczny Chór opiera się na swojej zdolności do pozostawania w ukryciu oraz na zaawansowanym wykorzystaniu hakowania.