Endless Legend - Tempest
Mimo że powierzchnia Aurigi została dość dobrze poznana, pokrywające ją oceany nadal kryją w sobie liczne tajemnice. Nadgryzione zębem czasu fortece, które z pewnością wzniesiono w innej epoce, cały czas są domem dla tajemniczych istot nazywanych Golemami, które istnieją tylko z sobie znanego, prastarego powodu. Gdy jednak ludy Aurigi uczą się nawiązywać kontakty, handlować i walczyć na morzach, dosłownie spod nich wyłania się nowa siła. Są to - a może raczej jest to - Morgawr, wynaturzona i opętana grupa, stworzenia będące zagadkowym połączeniem morskich form życia z innym, trudnym do opisania gatunkiem. Konfrontacja z Morgawrami jest nieuchronna, podobnie jak konieczność stawienia im oporu: wszystko po to, aby zrozumieć nowe moce, którymi dysponują. Równie dobrze może jednak się zdarzyć, że nowi przybysze wezmą nad wszystkimi górę.