Endless Legend - Guardians
We wszechświecie są rzeczy starsze i potężniejsze niż Bezkresni. Ich historia to jedynie ułamek historii dziejów; to tylko kilkaset wieków. A co z tymi starszymi istotami, innymi siłami? Czy zniknęły przed przybyciem Bezkresnych, czy też Bezkresni, u szczytu swojej potęgi, podbili je i kontrolowali? A teraz, kiedy Bezkresni przestali istnieć lub odeszli, być może niektóre z tych starych istot nagle znowu się pojawią...