Endless Fables: Dark Moor (Xbox One Version)
Pamela Cavendish, światowej sławy antropolog, udaje się na urodziny swojej siostrzenicy w północnej Szkocji. Radosna ceremonia przeradza się w mrożącą krew w żyłach przygodę, po tym, jak dziewczynka zostaje porwana przez banshee z zaświatów. Życie Nory jest zagrożone, a na niebie wschodzi Krwawy Księżyc. Poszlaki prowadzą Pamelę do nawiedzonego domu, strzeżonego przez jeszcze bardziej przerażające potwory. Podróżuj przez urzekające krajobrazy Szkocji, aż dotrzesz do Kirkwall i poznasz legendę, która nawiedza miejscowych. Odkryj tajemnice opuszczonej rezydencji ukrytej na wyspie wśród mokradeł. Zmierz się z przerażającymi potworami i uratuj niewinne dziecko. Rozwiąż wciągające łamigłówki i przekonaj się, jak wiele prawdy tkwi w miejscowych wierzeniach...